The Classroom Experiment

20 Mrt

Tijdens mijn voordrachten verwijs ik vaak naar “The Classroom Experiment” van Dylan Wiliam. Intussen ken ik heel wat enthousiaste leerkrachten die aan de slag gaan met de tools die Dylan Wiliam aanreikt. Omdat ik tijdens mijn sessie slechts enkele fragmenten toon, deel ik via deze weg de volledige documentaire (een must see voor elke leerkracht!) die enkele jaren geleden op BBC werd uitgezonden.

Heb je niet meteen de tijd om de hele documentaire te bekijken, dan kun je op het blog van Pedro De Bruyckere een handige samenvatting terugvinden.

Geef een reactie

